RSS

RSS
IMGP4032.JPG
DSCF2417.JPG
DSCF2377.JPG
DSCF3009.JPG
DSCF3033.JPG
DSCF3473.JPG
DSCF3448.JPG
DSC_0751.JPG
DSC_0749.JPG
DSC_0739.JPG

Przebudowa wiaduktu w ul. Chociebuskiej we Wrocławiu

Intop Warszawa realizował przebudowę wiaduktu w ulicy Chociebuskiej we Wrocławiu.

Wiadukt przeprowadza ulicę Chociebuską nad:

  • dwutorową zelektryfikowaną linię kolejową magistralną nr 275 relacji Wrocław Muchobór – Gubinek,
  • torem stacyjnym nr 70 stacji Wrocław Nowy Dwór,
  • dwutorową, zelektryfikowaną linię kolejową nr 759 relacji Wrocław Gądów – Wrocław Nowy Dwór,
  • jednotorową zelektryfikowaną linię kolejową nr 751 relacji Wrocław Gądów – Wrocław Zachodni.

Zakres zadania obejmował:

  • rozbiórkę istniejącego obiektu inżynierskiego - wiaduktu nad torami PKP,
  • budowę nowego obiektu inżynierskiego - wiaduktu nad torami PKP w miejscu istniejącego wiaduktu planowanego do rozbiórki,
  • rozbudowę dojazdu od strony północnej w ciągu ulicy Chociebuskiej,
  • przebudowę dojazdu od strony południowej w ciągu ulicy Chociebuskiej,
  • przebudowę w niezbędnym zakresie ulicy Żernickiej,
  • budowę systemu odwodnienia wiaduktu (budowę sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ścieków deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej
  • budowę miejskich kanałów technologicznych (MTKK),
  • przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego,
  • przełożenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd 200 administrowanej przez PKP PLK we Wrocławiu,
  • przełożenie istniejącej instalacji telekomunikacyjnej,
  • wycinkę drzew i krzewów, urządzeniu zieleni.

 

Lokalizacja: Wrocław
Klient: Wrocławskie Inwestycje
Wartość: 7,3 mln
Czas realizacji: 10 msc

Podstawowe parametry obiektu to:

  • nośność wiaduktu - klasa A wg [33]
  • długość całkowita - 81,73 m
  • szerokość całkowita - 16,20 m
  • kąt skosu - 77,7º
  • powierzchnia pomostu - 840 m2
  • szerokość jezdni - 7,00 m
  • szerokość ścieżek rowerowych - 2 x 1,50 m + 2 x 0,30 m opaski
  • szerokość chodników - 2 x 2,00 m
  • ilość przęseł - 3
  • rozpiętości teoretyczne przęseł - 20,30+15,60+15,15 m (w osiach podpor)
  • rodzaj konstrukcji - zespolona płytowa z belek prefabrykowanych
  • schemat statyczny - konstrukcja belkowa, ciągła