RSS

RSS
DSC_0007.JPG
DSC_0009.JPG
DSC_0032.JPG
DSC_0034.JPG
DSC_0081.JPG
DSC_0093.JPG
DSC_0107.JPG
DSC_0147.JPG
IMG_20181203_131846.jpg
DSC_0235.JPG
DSC_0277.JPG
DSC_0330.JPG
DSC_0356.JPG
DSC_0361.JPG
DSC_0394.JPG
DSC_0407.JPG
DSC_0442.JPG
DSC_0514.JPG
DSC_0548.JPG
DSC_0561.JPG
DSC_0567.JPG
DSC_0600.JPG
DSC_0604.JPG
DSC_0620.JPG
DSC_1239.JPG
DSC_1253.JPG
DSC_1258.JPG
DSC_1273.JPG
DSC_1288.JPG
DSC_1295.JPG
DSC_1322.JPG
DSC_1382.JPG
DSC_1410.JPG
DSC_1417.JPG
DSC_1425.JPG
DSC_1436.JPG
DSC_1438.JPG
DSC_3235.JPG
DSC_3239.JPG
DSC_3242.JPG
DSC_3255.JPG
DSC_3300.JPG
DSC_3326.JPG
DSC_3348.JPG
DSC_7734.JPG
DSC_7743.JPG
DSC_7753.JPG
DSC_7759.JPG
DSC_7762.JPG
DSC_7766.JPG
DSC_7771.JPG
DSC_7775.JPG
DSC_7780.JPG
DSC_7787.JPG

Wykonanie robót budowlanych na Moscie Gdańskim w Warszawie

INTOP Warszawa Sp. z o.o. jako lider konsorcjum wraz z Mostostal Kielce S.A – partner zrealizują kontrakt na "Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach zamówienia pn.: Wykonanie robót budowlanych oraz opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót dla zabudowy koryta balastowego w torze nr 1 wraz z nawierzchnią kolejową na tłuczniu oraz robotami towarzyszącymi, związanymi z poprawą bezpieczeństwa na Moście Gdańskim w Warszawie w ramach projektu pn.: "Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - Prace na moście Gdańskim w Warszawie."

Lokalizacja: Warszawa
Klient: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz MPWiK w m.st. Warszawie S.A
Wartość: 75,7 mln
Czas realizacji: 10 miesięcy

W ramach inwestycji zostanie wymieniona konstrukcja stalowa obiektu pod torem nr 1, która aktualnie ze względu na zły stan techniczny obiektu jest nieużytkowana. W miejscu istniejącej konstrukcji wykorzystującej mostownice wykonana zostanie konstrukcja z korytem balastowym . Wraz z przebudową konstrukcji stalowej zostanie wymieniona nawierzchnia torowa aktualnie oparta na mostownicach na klasyczną nawierzchnię podsypkową. Na przebudowywanym odcinku linii kolejowej zostanie także wymieniona sieć trakcyjna.

W ramach zadania zostanie także wymieniona magistrala wodociągowa podwieszona pod konstrukcją stalową obiektu. Aktualny wodociąg o średnicy 400mm zostanie zastąpiony wodociągiem wykonanym z rur z żeliwa sferoidalnego o średnicy 300mm.

Dodatkowo w celu zabezpieczenia podpór nurtowych przed podmyciem zostanie wykonane wzmocnienie w postaci ścianek szczelnych, oczepu żelbetowego oraz opaski z materacy faszynowo kamiennych. ze względu na niewielką odległość obiektu drogowo-tramwajowego i przebudowywanego obiektu wzmocnienie obejmie podpory obu obiektów.