RSS

RSS
DSC06457.JPG
DSC06460.JPG
DSC06458.JPG
IMG_20190614_092914.jpg
IMG_20190617_102903.jpg
DSC00016.JPG
DSC00027.JPG
DSC00034.JPG
DSC00070.JPG
DSC00182.JPG
DSC00188.JPG
DSC00206.JPG
DSC00237.JPG
IMG_20190724_163808.jpg
IMG_20190808_165538.jpg
IMG_20190813_120040.jpg
IMG_20190905_164707.jpg
IMG_20200129_101135.jpg
IMG_20200129_101201.jpg
IMG_20200129_102442.jpg
IMG_20200129_102455.jpg
IMG_20200129_102510.jpg
IMG_20200129_104510.jpg
IMG_20200129_105038.jpg
IMG_20200129_105057.jpg
IMG_20200129_105121.jpg
IMG_20200129_105131.jpg
IMG_20200129_105152.jpg
IMG_20200129_105219.jpg
IMG_20200129_105242.jpg
IMG_20200129_105309.jpg
IMG_20200129_105406.jpg
IMG_20200129_105427.jpg
DSC01034.JPG
DSC01046.JPG
DSC01049.JPG

Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej nr 674 w m. Sokółka i niezbedną infrastrukturą techniczną.

INTOP Warszawa sp. z o.o. rozpoczął realizację zadania p.n. „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastrukturą techniczną.”  Głównym celem prowadzonej inwestycji jest wybudowanie wiaduktu nad linią kolejową co usprawni komunikację na drodze wojewódzkiej nr 674 Sokółka-Krynki. Podstawowe parametry wiaduktu:

- wiadukt 3-przęsłowy o długości całkowitej: 142,60 m;

- długości przęseł: 42,0+58,0+42,0 m

- Szerokość całkowita: 16,28m

- szerokość drogi na obiekcie: 8,8m

 

Reportaż z budowy wiaduktu w Sokółce przygotowany przez Twoją Telewizję Regionalną

 

Na wiadukcie zostaną wykonane po prawej stronie jezdni chodnik o szerokości 2,0m oraz po lewej ciąg pieszo rowerowy o szerokości 3,5m

Na dojeździe do obiektu powstaną ściany oporowe w technologii gruntu zbrojonego mające na celu wyniesienie niwelety drogi nad skrajnię przekraczanej linii kolejowej.

W ramach zadania zostaną także przebudowane ulice:

- Kryńska od skrzyżowania z ul Wodną do skrzyżowania z ul. Nową;

- Mariańska od skrzyżowania z ul. Grodzieńską do skrzyżowania z ul Kolejową.

W miejscu istniejących skrzyżowań ul Mariańskiej z ul. Przemysłową i Kolejową powstanie rondo z którego także zostanie poprowadzony wjazd na nowy wiadukt.

Na czas przebudowy ulic Mariańskiej i Kryńskiej ruch kołowy będzie kierowany na objazdy.

Budowa wiaduktu pozwoli na likwidację przejazdu drogowo kolejowego w km 218,793 linii kolejowej nr 6 Zielonka-Kuźnica Białostocka w ciągu DW nr 674 w ul. Kryńskiej. W celu ułatwienia pieszym przejścia na drugą stronę torów, od skrzyżowania ul Kryńskiej z ul. Nową powstanie chodnik wzdłuż linii kolejowej prowadzący do wiaduktu. Wejście na wiadukt będą umożliwiały schody wraz z dźwigiem przystosowanym dla przewozu osób niepełnosprawnych.

Lokalizacja: Sokółka
Klient: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich
Wartość: 49,9 mln
Czas realizacji: 26 miesięcy